marți, 24 februarie 2009

Scrisoare

Draga fiule,


In ziua in care ma vezi batran, ai rabdare si incearca sa ma intelegi...
Daca ma murdaresc atunci cand mananc, daca nu pot sa ma imbrac...ai rabdare. Aminteste-ti orele ce le-am petrecut invatandu-te pe tine sa faci aceste lucruri.
Daca atunci cand vorbesc cu tine repet aceleasi lucruri, nu ma intrerupe...asculta-ma.
Daca la un moment dat imi pierd memoria sau firul intr-o conversatie...lasa-mi tim sa-mi amintesc si nu te enerva.
Cand picioarele imi obosesc nu ma lasa sa umblu, da-mi mana...la fel am facut si eu cand tu faceai primii pasi.
Ajuta-ma sa umblu, ajuta-ma sa-mi sfarsesc calea cu dragoste si cu rabdare.
Daca intr-o zi iti voi spune ca nu vreau sa mai traiesc, ca vreau sa mor, nu te mania...intr-o zi ma vei intelege.

Te iubesc, fiule


Cu drag X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu