sâmbătă, 21 februarie 2009

Copilarie

Cum sa fii copil de 7 ani si sa joci counter strike? Cum sa ai 9 ani si sa te dai in figuri de mare smecher? Cum sa ai 11 ani si sa-ti pui la status: ''Bag pula in ea de viata''? Cum sa ai 12 ani si sa dai mass: ''Care fata se combina cu mine?...sunt solo...''?
Pai eu la varsta asta eram in fata blocului si ma jucam cu vecinii. Mergeam in wekend-uri si vacante la tara sa ma joc cu taranii. Erau de treaba pustii...unii...cu exceptia celuia care avea paduchi, sau al celuia care mi-a spart capu' cu o piatra.
Imi amintesc zilele de vara in care stateam pana la 12 noaptea in fata portii si jucam carti, zilele in care mergeam in cimitir sa furam flori, zilele in care mergeam la scaldat si uitam sa ne mai intoarcem acasa, zilele in care aruncam cu apa de pe balcon.
Imi amintesc cu drag de vecina de la 3 cu care am disecat o broasca in mijlocul campului, de zilele mai putin placute in care mi-am rupt degetul mare de la mana stanga, de cazaturile de pe bicicleta sau de ziua in care colegul de clasa mi-a spart nasul
Imi amintesc cu drag de acele vremuri si sunt fericita ca am avut asa o copilarie.

Un comentariu: